No, miksi minulla ei ole ihannevartaloa?

1. Minä voisin syödä kokoajan. Joinakin päivinä ahmin itseni miltei oksennuskuntoon (yritän ettei tätä enää tapahtuisi... se on nimittäin kauheaa.... ikinä en ole kuitenkaan oksentanut..). Itse asiassa minulla on aina ollut hiukan epäterveellinen suhde ruoka-asioihin.....

2. Syön paaaljon välipaloja mutta en juurikaan ruokaa. Kalorit kertyvät ihan helvetin nopeasti kuitenkaan nauttimatta ruoasta vaan soimaten itseään että kun taas piti syödä tätäkin paskaa. "No, otan vielä yhen kourallisen, SITTE en enää. No, vielä tän. Ja tän. No eihän täällä pussissa oo enää ku nää. VOI PERSKATTI söin ne kaikki!"

3. Luulen, että minulla on hidas ruoansulatus. Tai siis toisin sanottuna ehkä, olen ihmisenä hyvin rento enkä ollenkaan levoton -automaattisesti minun ei tule liikuttua juuri mihinkään suuntaan toisin kuten monet laihat ihmiset luonnollisesti liikkuvat. Minulla on kyllä hidas ruoansulatus. Minun on syötävä hilkun verran vähemmän kuin kalorisuositukseni on, muuten lihoan.

4. Elämäntapani ei ole aktiivinen. Jos haluan liikkua, minun on melkein erikseen lähdettävä urheilemaan. No, okei, pikku kävelyspurtteja mutta ;)

5. Minulla ei ole itsekuria

6. En harrasta liikuntaa joka muokkaisi vartaloani. Harrastan hiukan judoa, joogaa, pilatesta ja ehkä joskus käyn juoksemassa. Tai tämä on tämän hetken kunto-ohjelmani, jota yritän saada käyntiin... :P En siis kovin aktiivisesti (tai ainakaan pitkäaikaisesti) ole tehnyt oikeastaan mitään noista.... Judo on vain kehonhallintaa, eikä siellä vartalo mitenkään muokkaudu...... Teknisiä otteita. Joogasta saan venyvyyttä lähinnä, ja myös kehonhallintaa. Pilates muokkaa keskivartaloa, ja sekin on kehonhallintaan. Juoksu pienentää toivottavasti peppua. :P En kyllä jaksa juosta kauan, 30min hitaalla vauhdilla ;D
Jos motivaatiota riittää, voin käydä aerobikissä tai uimassa mutta koen ne suhteellisin tylsiksi liikuntamuodoiksi... Ja punttiksellakin voisin käydä mutta ei juuri kiinnosta (VIHAAN kuntosalia, ja se lihaksikas kroppakaan ei mielestäni ole mitenkään viehättävä... Jokaisella omat makunsa toki..... minun ihannekroppani muistuttaa sulavaa kissaa, ei muskelimiestä/naista.)

Miten saan sulavan kissan kropan? ;) Aloitan tanssin tuossa joulun jälkeen, se ehkä auttaa hiukan edes.