Mä tiedän tavoitteeni, ja tämä on päiväkirjan pitoa niistä.

Oon 24v neito, painoindeksi 20-21, en muista. Ihanteellisen kropan hakeminen tuntuu alkaa käyvän jo mukavasta harrastuksesta, ja siksi perustinkin tämän blogin. EI sitä, että olisin KAUHEAN kunnianhimoinen tai varsinkaan, että minussa olisi jonkinlaista KAUHEAA itsekuria. Mutta jonkinlaista ihanteellisempaa kroppaa olen tässä pitemmän aikaa yrittänyt saada, ja koska tuloksia ei nyt ole oikein näkynyt niin ehkä se blogin perustamisella sitten lähtis paremmin käyntiin, hä?

Tavoitteeni:
-Kehonhallinta paremmaksi (tämä on tärkein tavoite. haluan kävellä niin että minun kävelystäni näkyy että hallitsen kehoni. haluan liikkua sulavasti, hyvällä ryhdillä)
-Notkeutta (se liittynee tuohon sulavana liikkuvuuteen, notkeus lienee osatekijänä)
-Ei ylimääräistä rasvaa (tämä on itseasiassa edellytys sulavuuteen -ainakaan mitä minä sulavuudella tarkoitan, siinä lisäkilot eivät näytä hyvältä)
-Ei iso peppu (minulla rasva painottuu peppualueelle heti kun sitä pääsee johonkin painottumaan. pepun koolla on varaa pudota nytkin.. Olen pitkä ja vankkarakenteinen joten lisäkilot helposti tekevät minusta pienen norsun näköisen...)
-Liikkua jotta saa hormonit hyrräämään (joka taas vie onnellisuuteen tai ainakin ilon tunteeseen)
-Kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota syömiseen, olla laskematta kaloreita, syödä luonnollisesti sopivan vähän ja terveellisesti

Eli muutamalla sanalla: kehonhallinta, notkeus, sulavuus, hoikkuus (ainakin yksi kilo olisi varaa pudottaa..), terve ja luonnollinen suhtautuminen ruokaan, terveellinen syömiminen