Pysähdyin pitkästä aikaa pohtimaan tavoitteitani vartalossani.

Haluan olla hoikka, kroppani hallitseva ja notkea.

Hyvää tässä on se, ettei minun tarvitse unelmaani kohti astellessani hikoilla kuntosalilla, sillä inhoan kuntosaleja.

Ei, minun on
a) syötävä hiukan vähemmän (ilman ahmimispäiviä.... itsekurilla)
b) harrastettava kehonhallintalajeja (mm. tanssia, taistelulajeja, joogaa)
c) venyteltävä


C tuntuu sujuvan nykyään kuin itsestään koska pidän venyttelystä. B on suunnitelmissa toteutua, ja jonkin verran tälläkin hetkellä on toteutumassa -tosin enemmän haluan ja vaadin. A:ta olen yrittänyt toteuttaa jo pitkän aikaa mutta itsekuri ei anna periksi. Joskus saan jo kelpoisen mahan mutta JUURI SILLOIN kun olen tyytyväinen retkahdan syömään -tämä on jokin psykologinen reaktio "hahaa, nyt oon hyväkroppainen, nyt voin syödä rekkakuormallisen donitseja!". Olisi siis syötävä terveellisesti, MIELUITEN LASKEMATTA KALOREITA, mutta kuitenkin syötävä maltillisen vähän ruokaa. Mihinkään aliravitsemukseen ei ole tarkoitus ryhtyä vaan semmoiseen litteään vatsaan. :) Se onkin tavoitteeni A -litteä vatsa nauttien ruoasta syöden terveellisesti ja laskematta kaloreita.