Tänään oli terveydellisestä näkökulmasta parempi päivä kuin pari aikaisempaa. Huomasin myös aamuisella pienoista "laihtumista" tapahtuneen, mahassa on vieläkin hiukan viilaamista mutta ei tuntunut olevan niin paha jenkkakahvojen osalta ainakaan. Kattellaan mihin menee! Ootan innoissani että pääsen aloittaan uusia liikuntalajeja, ja rakastan terveellistä ruokaa, että ei tää mitään pakkopullailua ole, tänne "blogiinkin" tykkään päivittää -käy pienestä harrastuksesta! Ainut työ on muistaa pitää kontrolli, ettei käy hakeen kahta suklaalevyä yhtäkkiä kaupasta.

Ainiin mutta huomenna mä saan 600g suklaata postissa, ja 200g karkkia. Hups. Vain mulle! Mitä mä niillä meinaan tehdä?? Luulenko mä, että ne tosissaan säilyy kaapissa? Pelkkää sokeria perkele! TÄhänkö tää terveellisyys nyt kaatuukin? ;) En ole vielä päättänyt mitä teen satsille -siis syödä kyllä mutta kerrallako vaiko puolen vuoden sisällä- mutta päivittelen asiasta tänne lisätietoa.

Niin, tosiaan, tämä päivä:
Aamulla bansku
Lounaaks söin tofua, linssejä, kasviksia, oliiviöljyä (plus toki mausteita)
Lisäks neljä hedelmää ja ainaki kourallinen saksanpähkinöitä

(lipsahdin taas hiukan hedelmien kohdalla.. ja tänään jopa pähkinöiden..)

Kävin kepeällä juoksulenkillä, semmoset kolme kilsaa. Joo, se on normi mun mittanen juoksulenkki ;). Tiiän, kuntoa riittäis varmaan kyllä pitemmällekki mutta.... se henkinen kapasiteetti ei! Enkä mä käy juoksemassa ku sen hapen vuoksi, ja sen että saa elimistöä vähän hereille. Ei siinä kymmentä kilsaa tartte polkaista hampaita kirskuttaen ;) Ei, mukavasti hymy huulessa hölkkään hitaasti sen kolme kilsaa että kestää varmaan siinäki se puoli tuntia.